Έχω παραγγείλει ηλεκτρικά είδη από φυλλάδιο προσφορών της Electronet (Κατερίνη) πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων. Η τελευταία συσκευή (πλυντήριο ρούχων) έφθασε μόλις σήμερα με καθυστέρηση 45 περίπου ημερών, αν είναι δυνατόν.
Το χειρότερο από όλα ήταν ότι και τις 2 φορές που μου έφεραν τα πράγματα στο σπίτι (3ος όροφος με σκάλες) αναγκάστηκα να βρω και να πληρώσω εργάτη για να μου ανεβάσει τις συσκευές, παρά την έγκυρη πληροφόρηση και εκλίσεις μου προς τους υπευθύνους του καταστήματος για συνδρομή 2ου ατόμου, μιας και εγώ προσωπικά εργάζομαι έως το βράδυ, ενώ η σύζυγός μου ήταν ετοιμόγεννη.
Αυτή η τακτική περί μείωσης των εξόδων και ταλαιπωρίας του πελάτη μόνο δυσφύμιση μπορεί να σας αποφέρει.
Με εκτίμηση
Α.Παζάρας Ηλ/γος Μηχανικός
Έχω παραγγείλει ηλεκτρικά είδη από φυλλάδιο προσφορών της Electronet (Κατερίνη) πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων. Η τελευταία συσκευή (πλυντήριο ρούχων) έφθασε μόλις σήμερα με καθυστέρηση 45 περίπου ημερών, αν είναι δυνατόν.
Το χειρότερο από όλα ήταν ότι και τις 2 φορές που μου έφεραν τα πράγματα στο σπίτι (3ος όροφος με σκάλες) αναγκάστηκα να βρω και να πληρώσω εργάτη για να μου ανεβάσει τις συσκευές, παρά την έγκυρη πληροφόρηση και εκλίσεις μου προς τους υπευθύνους του καταστήματος για συνδρομή 2ου ατόμου, μιας και εγώ προσωπικά εργάζομαι έως το βράδυ, ενώ η σύζυγός μου ήταν ετοιμόγεννη.
Αυτή η τακτική περί μείωσης των εξόδων και ταλαιπωρίας του πελάτη μόνο δυσφύμιση μπορεί να σας αποφέρει.
Με εκτίμηση
Α.Παζάρας Ηλ/γος Μηχανικός